Publicēja: labienodomi | 11/06/2009

Latvijā ražota laba prece un slikts serviss

Ikviens, kuram ir suņi, vai, kuru draugiem tie ir, gan jau ir sastapies ar terminu “smirduļi”. Ieejot Dino Zoo veikalā, plauktos zīmējas Latvijas prece – kaltēti gardumi suņiem “Dailes”. Asortiments ir plašs – kaltēti kuņģi, peņi, kotletes, aknas utt . un tos visus ražo Dailes.lv.

Jūtot patriotismu vienmēr poļu lētāku ražojumu vietā, esmu pirkusi Dailes.lv ražojumus. Reiz, sērfojot suņinieku čatā, atradu informāciju, ka ir iespējams smirduļus pasūtīt par ražotāja cenām no mājaslapas http://www.dailes.lv. Amats rokā, jo man kā nekā 3 suņi apgādībā un smirduļi mums iet uz urrā!

Ieeju webā, apskatu piedāvājumu, nolamāju sevi, ka Dino Zoo esmu tik ļot pārmaksājusi un izdaru lielu pasūtījumu turpat weblapā. Mans pasūtījums bija virs 30 Ls, lai piegāde sanāktu bez maksas un visi manējie būtu paēduši.

Pasūtīju martā, ilgi bija klusums, tad beidzot man piezvanīja, alelūja!!!!  Zvanītāja ir sieviete, kura saka, ka šoferis šodien kā reizi braukšot uz Rīgu un piegādāšot man pasūtījumu. Es saku ok,  divreiz izstāstu ceļu  meitenei, kas zvanīja, gan divas reizes pašam šoferim, kurš principiāli nerunā latviski, bet, ak skāde, es šādos gadījumos principā nezinu krievu valodu un smuki visu izstāstu latviešu valodā, saņemot jautājumus krieviski, atbildot latviski. Piegādes vieta ir Rīgas centrs.

Šoferis man zvana no rīta, kad izbrauc no Jelgavas, pēc tam atkal zvana pa dienas vidu (es, veicot pasūtījumu, atrašanās vietu norādīju jau interneta anketā), atkal izstāstu ceļu. Tad viņš man zvana pēcpusdienā pārskaities, ka es esot viņam melojusi par ielu, kas atrodas norādītajai adresei blakus, es saku, ka tā iela te sākas, viņš uz mani jau bļauj, sāk lietot “mātes” vārdus, minot, ka mana māte viņu interesē seksuāli (tulkojums no krievu valodas) utt., mani šāda viņa interese nu galīgi neapmierina, un es nekādā gadījumā neuzskatu, ka esmu viņam melojusi, jo manis minētā iela tik tiešām te sākas, tāpēc mūsu saruna turpinās paaugstinātos toņos. Nākamais Viņa zvans, viņš bļauj, ka atrodas uz ielas, lai nāku savam pasūtījumam pakaļ, es nepiekāpjos un saku, ka piegāde man solīta adresē, kur viņš nav ieradies, tāpēc es nepakustēšos, lai ietu 500 metrus viņam pretim.  Atkāpei piebildīšu, ka saruna joprojām turpinās divās valodās.

Viņš zvana atkal, es viņam saku, ka līdz piegādes vietai vēl ir jāpabrauc … un detalizēti jau kuro reizi izstāstu, kā to izdarīt. Un ko šis man atbild?  Viņš latviski nesaprotot!  :))))

Nu ko, lai iemācās saprast, un, tikmēr kopā ar maniem n-tajiem kilogramiem smirdīgu našķu sēž un gaida uz ielas manu māti seksuāli nedabūjis. :))

Kamēr superpiegādātājs gaidīja mani uz ielas, sazinājos ar dailes.lv, izteicu pretenzijas, īpašniece solīja, ka viņas vīrs, braucot uz Rīgu, paņems manu pasūtījumu un ievedīs un ar šoferi nopietni aprunāsies.

Nav man informācijas, vai ar šoferi saruna ir notikusi, bet vienu gan varu pateikt, savus martā pasūtītos našķus gaidu vēl šobaltdien :)))).

Tāda lūk mana pieredze ar Latvijā ražotu labu preci un sliktu servisu.

Es esmu PAR Latvijā ražotām lietām, suņiem ļoti garšo Dailes našķi, ceru, ka turpmāk mums būs veiksmīgāka sadarbība.

p.s. Dailes īpašniece sarunā minēja, ka šoferis ar viņu ļoti labi runājot latviski un saprot ļoti labi. Turklāt, ir tak tāda lieta kā karte, kurā iepriekš norādītu adresi apskatīties, ja nu tiešām arī valodu nesaprastu. Ar vienu piebildi, ja vien gribētu!

Morāle: Tu vari ražot ideālu Latvijas preci, bet, izvēloties kā piegādātāju rupju krievu veci, zaudē klientu :D


Atbildes

  1. te jau ož pēc civillietas :)))

  2. Principa pēc! :)))


Komentēt

Kategorijas